MacLautsch: Protection



Geocaching Skill: Protection Geocoins

2008.01.26 GCNQ11

2008.03.01 apexsek




Bécsben találtam egy TB-Hotelben, ami azóta megszűnr, és szerintem helyette van aLuxus-TB hotel. A miatt gondolom ezt, mert a keét "rejtés" kísértetiesen hasonlít egymásra. Mindkettő egy sörözőben található. Igényesen kialakított láda egy páncélszekrény volt egy eldugottabb sarkában a helynek, megszűnésének oka talán a nyitvatartási idő lehetett. Viszonyalag sok TB-t elhoztam innen, mikor Németországból jöttem haza. A csésze megtalálása kicsit körülményes volt, mivel a koordináta jócskán el volt mérve, nagyjából 300m-el arrébb kerestem, egy utcafronton. Mindent átkutattam, majd egy mekiben találtam netet, elolvastam a leírást, és a cím alapján sikerült a nyomára bukkanni. Megérte!
Ez a gyönyörű érme a Vatikánba szeretne ellátogatni, céljának megfelelő módon indult útjára tőlem, el is ment Észak-Olaszországig, de onnan egy nagytudású kesser visszavitte Németországba. Legjobb tudásom szerint ma is ott csücsül...

Nincsenek megjegyzések: